„Čitaj mi!“ – Čitanje kao društvena vrijednost / knjiga kao kulturno dobro

Čitaj mi!” prva je nacionalna kampanja za promicanje čitanja naglas djeci od rođenja. Pokrenuta je povodom Europske godine čitanja naglas (2013.), a pod pokroviteljstvom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Cilj kampanje je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita. Podjednako važan cilj jest poticati roditelje da s najmlađom djecom što prije počnu dolaziti u gradsku knjižnicu. Dječji vrtić Roda od samog osnivanja uključio se u kampanju „Čitaj mi“

Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Dječji vrtić Roda nastoji svake pedagoške godine doprinjeti aktivnostima u podržavanju manifestacije mjeseca hrvatske knjige.